donderdag 10 februari 2011

Rood is de kleur van ...

Gek! Ieder jaar rond Valentijnsdag komen de rode kleuren uit de kast. Zo ook dit jaar. En samen met een artikel uit het blad CraftStamper - Februari 2011 begon ik aan een nieuwe avontuur.

De basis van deze kaart is gesponst met Distress inkt en vervolgens besprenkelt met water. Daarna heb ik met Adirondack inkt de stempels erop gezet. Tot zover is het goed te doen, maar het hot item is 't hartje. Dit heb ik geëmbossed en vervolgens bewerkt met zout. Hierdoor krijgt het hartje een verweerde tot bijna sneeuwachtig uiterlijk.


Een heel erg leuke techniek met vooral een verrassend resultaat. Tot slot nog wat tekst en andere embellishments en de kaart voor Valentijnsdag is klaar.


Maar alleen bij een kaart bleef het niet. Door al mijn enthousiasme rolden er, tot slot, ook nog wat ATC's uit. De foto hiernaast is hier een voorbeeld van.

Rest mij alleen nog iedereen een mooie en vooral romantische Valentijnsdag toe te wensen.

Happy Valentine.
xFranka


1 opmerking:

Sarah zei

These are just lovely Franka - you do this style brilliantly too. I have that heart stamp too! Great heart and decorations on the card - and adore the sewing - I am addicted to stitching on my work. Going to teach myself to crochet (haken) flowers this month!
Keep the beautiful creations coming. Also some great new stock and workshops happening at De Craftorij I hear...

Have fun,

Sarah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...