woensdag 20 april 2016

Een nieuwe start - ROAR!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst. Maar twee verhuizingen en veel geklus verder gaat dit blog vandaag een nieuwe start maken. En dan komt deze kaart wel heel goed van pas:


Een kaart gemaakt met een van de laatste stempel sets van Hobby Art Stamps, Dinosaurs.

De achtergrond is gemaakt met de Wrinckle free Distress Inkt techniek. De afbeelding en de blaadjes zijn ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden.

Maak je de kaart open, dan zie je de trotse moeder van de kleine die zijn eerste verjaardag viert.


Ook hier zijn de afbeeldingen weer ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden.

Alhoewel Dino's nu niet direct mijn ding zijn, merkte ik dat het heerlijk is om eens weg te duiken in deze wereld en je fantasie erop los te laten. Voor de volgende kaart ben ik uitgegaan van een Shape van Dutch Doobadoo.


De achtergrond is nog eens gemaakt met Distress Inkt en daarna bewerkt met een stencil van The Crafters Workshop. Verder zijn weer alle afbeeldingen ingekleurd met Derwent Colorsoft kleurpotloden. Om diepte te creƫren heb ik onderdelen direct op de achtergrond geplakt en andere items verhoogd opgeplakt met foam.

Hebben deze dino's inmiddels ook je hart veroverd, neem dan eens een kijkje bij Hobby Art en ontdek de andere vrienden van deze dino's.

xFranka


1 opmerking:

Marie-Anne zei

Ze zijn super leuk Franka.

Groepjes,

Marie-Anne

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...