zaterdag 13 april 2013

My first Zentangle

Het is alweer een week geleden dat ik heb lopen smullen van al het moois en nieuws op de Stempelbeurs in Zeist. De nieuwe aankopen hebben inmiddels een plekje in de verzameling, dus is het nu tijd om te beginnen met het leukste... craften met mijn nieuwe aanwinsten.

Een van mijn nieuwe aanwinsten zijn PanPastels. Na de workshop bij Art Spcially was ik helemaal verkocht. Voor deze kaart heb ik de achtergrond bewerkt met PanPastels in de kleuren Diarylide Yellow, Orange en Raw Umber.
Daarna begon het Zentangle feest. Ook dit had ik gespot in Zeist, maar het ontbrak me aan de rust om daar eens rustig te gaan zitten tanglen. Na wat speurtochten op internet vond ik diverse leuke patronen, zodat ik dit landschapje kon creeeren.

xFranka

3 opmerkingen:

Janny Jager zei

Super mooi Franka
Zowel de kleuren als de zentangles.
Heerlijk he zo spelen met je nieuwe spulletjes.

Groetjes Janny

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Je eerste zentangle...en dan dit resultaat...wowww je bent een natuurtalent Franka! Prachtig je PP kleuren...de prijs ervan houdt me tegen hihi!
Post maar veel hier ermee, kom ik wel mee kwijlen :-)

Knuffie, Alie :-)

Sandy zei

Wow! Gorgeous!!!!!
Sandy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...